Google Search

Custom Search

Friday, March 12, 2010

瑞士汁雞翼


瑞 士 汁 雞 翼

俗 語 話 : 「 一 百 歲 唔 死 都 有 新 聞 聽 ! 」
我 就 話 : 「 一 百 歲 唔 死 都 有 大 把 錢 賺 ! 」
每 個 星 期 日 返 電 台 做 節 目 , 仍 然 有 人 繼 續 問 我 「 黑 金 剛 」 鑊 在 哪 兒 可 以 買 到 ? 這 個 「 黑 金 剛 」 鑊 是 早 在 一 九 九 九 年 介 紹 給 大 家 的 , 五 年 了 ! 五 年 來 , 全 香 港 、 九 龍 、 新 界 翻 底 的 找 , 我 相 信 都 可 以 找 到 。 每 次 我 就 看 泰 山 好 像 一 個 機 器 的 答 各 位 聽 眾 ! 哈 ! 像 死 魚 的 翻 眼 !

奇 怪 的 是 , 在 我 第 一 次 做 「 我 愛 煮 嘢 蘇 」 中 介 紹 了 「 薑 汁 撞 奶 」 , 我 每 次 在 街 上 都 有 人 跟 我 講 「 薑 汁 撞 奶 」 的 成 功 與 失 敗 個 案 。 至 今 , 即 是 上 星 期 , 仍 有 人 打 來 問 「 薑 汁 撞 奶 」 , 不 過 都 不 及 另 一 個 講 極 都 不 完 、 講 極 都 不 悶 、 講 極 都 不 厭 的 「 瑞 士 汁 雞 翼 」 。
在 一 九 九 九 年 初 介 紹 大 家 煮 瑞 士 汁 雞 翼 的 時 候 , 當 時 我 強 調 一 定 要 用 淘 大 醬 油 液 , 介 紹 完 畢 , 九 龍 城 店 鋪 告 訴 我 一 天 賣 光 了 所 有 醬 油 液 , 我 自 己 也 到 City'super 掃 了 兩 大 瓶 。 跟 的 日 子 , 眼 見 泰 山 流 淡 汗 偵 探 式 應 付 各 位 聽 眾 , 實 在 每 區 的 醬 油 液 也 售 罄 。 直 至 最 後 , 我 們 收 到 最 後 的 噩 耗 , 一 位 聽 眾 告 訴 我 們 , 她 打 電 話 到 淘 大 , 淘 大 告 訴 她 以 後 都 不 再 出 醬 油 液 ! 「 瑞 士 汁 雞 翼 」 死 未 ?!
未 ! 淘 大 過 了 不 久 , 靜 悄 悄 的 出 了 一 樽 金 色 底 黑 色 字 的 「 翕 仔 極 品 老 抽 」 ( 翕 : 音 泣 ) 。 好 呀 ! 「 瑞 士 汁 雞 翼 」 又 翻 生 。 可 惜 這 個 老 抽 很 難 在 超 市 找 得 到 , 在 雜 貨 鋪 也 不 是 每 間 都 有 , 又 要 經 一 段 長 時 期 去 教 聽 眾 到 哪 兒 找 。 本 來 已 相 安 沒 事 , 最 近 淘 大 又 出 了 新 產 品 叫 「 翕 仔 老 抽 」 , 是 紅 色 招 紙 的 。 大 家 如 要 做 瑞 士 汁 雞 翼 , 都 是 用 黑 招 紙 金 字 的 「 翕 仔 極 品 老 抽 」 比 較 合 適 。
「 醬 油 繼 續 換 , 錢 繼 續 賺 ! 」 我 看 九 十 九 歲 我 仍 在 寫 瑞 士 汁 雞 翼 !

烹 調 步 驟


1 煲 滾 水 , 加 薑 蔥 , 放 入 雞 翼 , 待 水 再 滾 立 即 熄 火 。 ( 全 程 大 概 2 至 3 分 鐘 )

2 倒 起 雞 翼 , 用 水 喉 水 沖 雞 翼 , 或 加 冰 來 冷 卻 雞 翼 , 直 至 雞 翼 由 外 至 內 都 冷 卻 即 可 。

3 一 瓶 淘 大 翕 仔 極 品 老 抽 加 同 量 的 水 , 再 加 大 量 冰 糖 , 煲 滾 試 味 , 味 道 要 很 甜 的 , 記 著 一 定 要 先 調 校 好 汁 味 。

4 把 味 校 好 , 待 汁 滾 後 放 入 雞 翼 , 然 後 立 即 熄 火 , 把 蓋 合 上 焗 約 二 十 分 鐘 便 可 食 用 。

備 註 : 瑞 士 汁 可 留 在 雪 櫃 內 再 用 。

No comments:

Post a Comment